Прохорова, Т. П.Притиченко, Т. І.2017-09-272017-09-272009Прохорова Т. П. Обґрунтування стратегії підприємства на основі маркетингового аналізу / Т. П. Прохорова, Т. І. Притиченко // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2009. – № 34. – С. 130-140.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31599Розглядається проблема розробки стратегічних цілей підприємства на основі побудування та подальшої інтерпритації матриці SWOT. Показані переваги та недоліки класичної моделі SWOT-аналізу. Запропоновано ряд напрямків з удосконалення методу формування матриці SWOT, які дозволять більш досконально обґрунтувати стратегію підприємства в різних напрямках його діяльності. При написанні статті використані матеріали діяльності декількох вітчизняних підприємств.The article is devoted to the analysis of investment activity in Ukraine, recommendations for increase of investment appeal of the country.ukстратегічне управлінняметодивиробничі ресурсиSWOT-аналізОбґрунтування стратегії підприємства на основі маркетингового аналізуArticle