Підбуцька, Ніна Вікторівна2021-05-212021-05-212012Підбуцька Н. В. Мотивація як складова професійної спрямованості студента ВНЗ / Н. В. Підбуцька // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / гол. ред. Т. І. Сущенко. – Запоріжжя : КПУ, 2012. – Вип. 24 (77). – С. 434-438.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52740У статті розкрито поняття професійної спрямованості студентів, проаналізовано його структуру. Особливий акцент зроблено на мотивації, від якої залежить рівень розвитку професійної спрямованості. Досліджено найбільш істотні мотиви, що входять до складу професійної спрямованості.In the article the notion of professional orientation of students, analyzed its structure. The special accent is made on motivation, on which depends the level of development of professional orientation. Explores the most significant motives included in the professional orientation.ukтехнічні спеціальностісоціально-психологічні особливостііндивідмотивиемоційне наповненняprofessional orientation of motivationtraining of students of technical specialtiesМотивація як складова професійної спрямованості студента ВНЗMotivation as a component of the professional orientation of the students of the UniversityArticle