Боровик, О. Г.Пасічник, Д. М.Ларка, Людмила Сергіївна2023-12-052023-12-052023Боровик О. Г. Управління маркетинговими заходами з просування бренду підприємства у соціальних мережах [Електронний ресурс] / О. Г. Боровик, Д. М. Пасічник, Л. С. Ларка // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 28-30 листопада 2023 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 406-407. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71553.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71553Досліджена бажана структура контенту підприємства, який розташовує підприємство у соціальних мережах. Визначено алгоритм складання контент-плану. Систематизовано КРІ при просуванні бренду підприємства.ukцифровий маркетингбізнес-середовищемаркетингові заходиконтент-планцільова аудиторіяконкурентиУправління маркетинговими заходами з просування бренду підприємства у соціальних мережахArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464