Татаринцева, Юлія Леонідівна2024-07-242024-07-242024Татаринцева Ю. Л. Управління цифровим маркетингом в економіці вражень: теорія і практика : монографія / Ю. Л. Татаринцева ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – 322 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79654Розглянуто теоретичні, методичні та практичні основи організаційно-економічного забезпечення управління цифровим маркетингом в економіці вражень. Досліджено сутність і взаємозв’язок понять «управління», «цифровий маркетинг», «управління цифровим маркетингом», «маркетинг вражень», «враження»; проаналізовано сучасний стан цифрового маркетингу. Обґрунтовано концептуальний підхід до побудови організаційно-економічного забезпечення управління цифровим маркетингом в економіці вражень. Розроблено концептуальні засади оцінки вражень в цифровому маркетингу. Рекомендовано для наукових працівників, викладачів, докторантів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.ukекономічна діяльністьмаркетингова діяльністьпідприємницька діяльністьуправлінська діяльністьУправління цифровим маркетингом в економіці вражень: теорія і практикаBookhttps://orcid.org/0000-0003-2910-9280