Аксьонова, Ірина Вікторівна2024-09-282023Статистика [Електронний ресурс] : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" освітньої програми "Публічне управління" першого (бакалаврського) рівня / уклад. Аксьонова І. В. ; Харків. нац. економ. ун-т ім. С. Кузнеця. – Електрон. текст. дані. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 18 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/81755.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/81755У системі економічних наук статистика вважається однією із фундаментальних, що формують компетентності сучасного фахівця за будь-якою галуззю знань. Статистичні методи і показники використовуються для складання планів і прогнозів, оцінювання результатів діяльності бізнес-структур, аналізу динамічного й пропорційного розвитку країни, оцінювання соціально-економічних процесів, що відбуваються у регіонах. Зростаючий інтерес до статистики в сучасних умовах викликаний розвитком економіки, інтеграційними процесами. Саме статистичні дані відображають хід процесів, що відбуваються на макро-, мезо- та мікрорівнях і слугують, водночас, інформаційною базою для прийняття управлінських рішень.Завдяки цьому, перед статистикою поставлені важливі завдання щодо подальшого вдосконалення системи статистичних показників, прийомів і методів збирання, оброблення та аналізу масових даних, забезпечення усіх рівнів управління вичерпною, вірогідною і точною інформацією. Вивчення навчальної дисципліни «Статистика» належить до циклу професійної підготовки обов’язкових освітніх компонентів освітнього ступеня «бакалавр» та спрямована на формування у студентів базових компетентностей щодо змоги об’єктивно оцінювати явища та процеси, встановлювати залежність результативного показника від комплексу факторів, виявляти тенденції зміни досліджуваних явищ і прогнозувати їх розвиток тощо. Об'єктом навчальної дисципліни є найрізноманітніші явища і процеси суспільного життя. Предметом навчальної дисципліни є розміри та кількісні співвідношення масових суспільних явищ у нерозривному зв’язку з їх якісною стороною, кількісний вираз закономірностей суспільного розвитку в конкретних умовах місця і часу. Метою навчальної дисципліни є формування теоретичних знань, прикладних вмінь та навичок щодо організації статистичних спостережень, використання методів статистичного аналізу та прогнозування соціально-економічних явищ та процесів.ukробоча програмаметодологічні засади статистикистатистичне спостереженняподання статистичних данихузагальнюючі статистичні показникианаліз рядів розподілувибірковий методаналіз інтенсивності динамікиіндексний методСтатистикаLearning Objecthttps://orcid.org/0000-0003-2605-0455