Матросова, Вікторія ОлександрівнаКармінська-Бєлоброва, Марина ВолодимирівнаПроскурня, Олена МихайлівнаІвченко, Марія Олександрівна2019-12-272019-12-272019Особливості інтелектуальної складової міжнародного туристичного ринку / В. О. Матросова [та ін.] // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 1 листопада 2019 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С.130-132.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43525ukтуристський попитпослугирозвитокцінамаркетинговий інструментарійпідприємстваОсобливості інтелектуальної складової міжнародного туристичного ринкуThesis