Кобєлєв, Валерій МиколайовичРижов, Максим Сергійович2016-04-222016-04-222015Кобєлєв В. М. Ребрендінг як складова управління життєвим циклом бренду / В. М. Кобєлєв, М. С. Рижов // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 60 (1169). – С. 12-16.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21073У статті розглядаються питання управління життєвим циклом бренду в сучасних економічних умовах. Для управління життєвим циклом бренду в сучасній економіці рекомендується використовувати такі інструменти, як рестайлінг, редизайн, репозиціонування і ребрендинг. Розглянуто сутність ребрендінгу, його види та запропоновано алгоритм підготовки і проведення кампанії ребрендингу. Своєчасне оновлення бренду дозволяє продовжити його життєвий цикл і дає змогу отримати конкурентні переваги підприємствам.The article deals with the life cycle management of the brand in the current economic conditions. It is shown that the purpose of branding and its components. Considered Western and Asian concepts of branding, as well as the process of creating a brand. Main stages of the life cycle of the brand. Lifecycle Management brand in the modern economy is recommended to use tools such as restyling, redesign, repositioning and rebranding. The essence of rebranding, its types and the algorithm of training and rebranding campaign. Timely renewal of the brand will extend its lifecycle and enables enterprises to gain competitive advantage.ukмарка товарнацикл життєвийспоживачікомунікаціяlife cyclerestylingredesignРебрендінг як складова управління життєвим циклом брендуRebranding as a component lifecycle management brandArticle