Рубашка, Володимир Петрович2023-03-242023-03-242020Рубашка В. Моделювання як метод педагогічного дослідження / В. Рубашка // Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum SOIS, 2020): зб. матеріалів 2-го Міжнар. наук.-практ. WEB-форуму, Київ-Харків, 25-27 березня 2020 р. = The Development of the Unified Open Information Space in Lifelong Education : coll. of materials the 2nd Intern. Sci. and Practic. WEB-Forum, Kyiv-Kharkiv, March 25-27th, 2020 / редкол.: М. Л. Розтока [та ін.] ; Укр. інженерно-педагог. акад. – Харків : Мадрид, 2020. – Вип. 2. – С. 99-100.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/63599Розглядаються питання розкриття функцій та змісту метода моделювання. Дається в изначення моделі. Особлива увага приділена проблемі співвідношення моделі і оригіналу і побудови процесу дослідження на основі моделей. Виявляються особливості наукових моделей і моделювання в педагогіці.The article is devoted to the disclosure of functions and content of modeling method. It also defines the model. Special attention is paid to the problem of the relation between the original model and the research process and creation of research process on the basis of models. The features of scientific models and design appear in pedagogies.ukмодельоригіналмоделюваннядослідженняфункції моделейметодпедагогічна теоріяmodeloriginalmodelingresearchfunction modelsmethodspedagogical theoryМоделювання як метод педагогічного дослідженняThesis