Ананьїна, М. В.Кітченко, Олена Миколаївна2025-01-062024Ананьїна М. В. Розробка комунікаційної стратегії підприємства як інструменту підвищення ефективності його маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / М. В. Ананьїна, О. М. Кітченко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 488-489https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84949ukфонд енергоефективностікомунікаційна стратегіяоб’єднання співвласників багатоквартирного будинкуРозробка комунікаційної стратегії підприємства як інструменту підвищення ефективності його маркетингової діяльностіArticle