Ілляшенко, Сергій МиколайовичРот-Сєров, Євген Володимирович2020-04-272020-04-272013Ілляшенко С. М. Інтернет-маркетинг як засіб успішного функціонування бізнесу / С. М. Ілляшенко, Є. В. Рот-Сєров // Економічні проблеми сталого розвитку = Economicаl problems of sustainable development : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 24-26 квітня 2013 р. : у 4 т. Т. 2 / заг. ред. О. В. Прокопенко. – Суми : СумДУ, 2013. – С. 72-74.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45902ukмаркетингові дослідженняінформаційно-медійне середовищекомунікаційна політикапошукова оптимізація сайтівтоварна політикацінова політикаІнтернет-маркетинг як засіб успішного функціонування бізнесуThesishttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788