Семеняк, І. В.Євтушенко, В. А.2016-09-262016-09-262010Семеняк І. В. Основні тенденції в розвитку сучасного менеджменту маркетингу / І. В. Семеняк, В. А. Євтушенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2010. – № 5. – С. 146-156.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/23428В статті представлено наукове узагальнення сучасних тенденцій у розвитку маркетингу й наукового напрямку – менеджменту маркетингу. Сформульовано розуміння ядра сучасного маркетингу й актуальних напрямків використання аналітичної інформації. Доведено пріоритетність застосування управлінського консультування в сфері маркетингу на регіональному рівні.This article represents the scientific summarizing of modern tendencies in the marketing development and scientific direction – marketing management. The understanding of modern marketing kernel and topical directions of using the analytic information is stated. The priority of using the management counseling in the marketing sphere on the regional level is proved.ukринкові умовифахівці-управлінціCRM-системиSTP – маркетингуправлінське консультуваннясоціально-етичний маркетингОсновні тенденції в розвитку сучасного менеджменту маркетингуArticle