Перерва, Петро ГригоровичПаймаш, Ганна Василівна2021-12-202021-12-202021Перерва П. Г. Напрямки маркетингового дослідження ринку праці осіб з обмеженими трудовими можливостями [Електронний ресурс] / П. Г. Перерва, Г. В. Паймаш // Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств у сучасних умовах господарювання : електрон. вид. : зб. тез. доп. 11-ї Міжвуз. наук.-практ. конф., 25 листопада 2021 р. / гол. оргком. О. О. Морозов ; Нац. акад. Нац. гвардії України. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2021. – С. 134-136. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55338.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55338Доведено, що маркетинг здатний виконувати інтегровану функцію регулювання, тобто на його основі може бути побудована вся практична діяльність з аналізу, оцінки та прогнозу критичних адміністративно-територіальних районів, банкрутства, ліквідації, реорганізації підприємств та організацій, положення на ринку окремих верств та категорій населення, визначення їх конкурентних здібностей.ukринок працімаркетингові дослідженняінвалідипромислові підприємстваНапрямки маркетингового дослідження ринку праці осіб з обмеженими трудовими можливостямиThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329https://orcid.org/0000-0003-0588-328X