Ілляшенко, Наталія СергіївнаСтарків, І. Л.2021-04-142021-04-142016Ілляшенко Н. С. Маркетинг і управління інноваціями / Н. С. Ілляшенко, І. Л. Старків // Економічні проблеми сталого розвитку = Economicаl problems of sustainable development : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. ім. проф. Балацького О. Ф., 11–12 травня 2016 р. : у 2-х т. Т. 2 / Сум. держ. ун-т [та ін.]. – Суми : СумДУ, 2016. – С. 60-61.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52111ukінноваційна діяльністьконкурентоспроможністьринкові процеситовари підприємствкомерційний успіхрекламні засобиМаркетинг і управління інноваціямиThesishttps://orcid.org/0000-0002-1426-1215