Ларка, Людмила Сергіївна2023-12-082023-12-082023Ларка Л. Діагностика ефективності використання інструментів цифрового маркетингу для відновлення підприємств у повоєнний період / Л. Ларка // Маркетинг в Україні = Marketing in Ukraine : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 20 жовтня 2023 р. / редкол.: А. В. Федорченко [та ін.] ; Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 275-276.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71656Обґрунтовано доцільність застосування концепції антикризового маркетингу для планування маркетингової діяльності підприємств у повоєнний період. Визначено переваги застосування цифрового маркетингу у повоєнний період. Систематизовано показники, які потребують діагностування при оцінюванні ефективності використання інструментів цифрового маркетингу у повоєнний період.ukантикризовий маркетингстратегічні бізнес-одиниціцифровий маркетингмаркетинговий бюджетспоживачімаркетингова інформаціяДіагностика ефективності використання інструментів цифрового маркетингу для відновлення підприємств у повоєнний періодDiagnostics of the effectiveness of the use of digital marketing tools for the recovery of enterprises in the post-war periodArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464