Кобєлєв, Валерій МиколайовичМеглій, А. В.2015-01-262015-01-262011Кобєлєв В. М. Економічна оцінка бренду в контексті оцінки вартості бізнесу компанії / В. М. Кобєлєв, А. В. Меглій // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 8. – С. 53-57.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/12511Дана стаття присвячена аналізу основних методів оцінки вартості бренду. Визначено наскільки точними, об'єктивними і корисними в контексті управління вартістю компанії є найбільш відомі методи оцінки вартості бренду.This article analyzes the main methods of brand valuation. Determine how correct, objective and useful in the context of value management companies are the most well-known methodology for assessing the value of the brand.ukметодики оцінки брендупідходи оцінки брендумаркетингові рішеннядіяльність компаніїроялтідисконтовані майбутні прибуткиЕкономічна оцінка бренду в контексті оцінки вартості бізнесу компаніїArticle