Перерва, Петро ГригоровичКобєлєва, Тетяна Олександрівна2016-12-232016-12-232016Перерва П. Г. Управління маркетингом інноваційної продукції на засадах життєвого циклу товара / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Економічні науки. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – № 28 (1200). – С. 26-30.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25701Розглянуто актуальні проблеми формування потреби в електротехнічних виробах на різні напрямки споживання. Запропоновано алгоритм рішення поставленої задачі з використанням методів кластерного аналізу споживачів. Запропоновано виділення найбільш характерних сегментів ринку із зазначенням ведучої ланки сегмента, яка в основному і формує потребу в електротехнічних виробах.Actual problems of formation needs of electrical products for various areas of consumption. It proposed allocation of the most characteristic of market segments, indicating the leading segment of the link, which basically forms and the need for electrical products.ukпотребаметодикамодельасинхронні двигуниmethodasynchronous motorУправління маркетингом інноваційної продукції на засадах життєвого циклу товараManagement of marketing innovative products based on the product life cycleArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329