Альошин, Сергій ЮрійовичСеменець, Дар'я2024-09-262024Альошин С. Ю. Формування обліково-аналітичної інформації про витрати на маркетингову діяльність [Електронний ресурс] / Сергій Альошин, Дар’я Семенець // Мейнстрим HR-інжинірингу, економіки і бізнесу у ХХІ столітті: проблеми, імперативи, шляхи розвитку : матеріали 2-ї Всеукр. студ. наук.-практ. конф., 05 червня 2024 р., м. Хмельницький / Хмельницький нац. ун-т. [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Хмельницький : ХНУ, 2024. – С. 330. – Отримано з https://drive.google.com/file/d/1hSx1X2zIfVimOSz0RgdjhmPp6KLeLdES/view, вільний (дата звернення 25.09.2024).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/81657ukмаркетингвитратиоблікзбутФормування обліково-аналітичної інформації про витрати на маркетингову діяльністьArticlehttps://orcid.org/0000-0003-0461-8329