Ілляшенко, Сергій МиколайовичБожкова, В. В.Дайновський, Ю. А.Жихор, О. Б.Прокопенко, О. В.2021-04-202021-04-202012Інновації і маркетинг – рушійні сили економічного розвитку : монографія / С. М. Ілляшенко [та ін.] ; ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : Папірус, 2012. – 536 с.978-966-2787-18-4https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52234Монографію присвячено розробці методологічних та теоретико-методичних засад ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком на державному та регіональному рівнях, а також рівні окремих організацій. Висвітлено роль маркетингу і інновацій як рушійних сил економічного розвитку. Викладено підходи до стратегічного управління розвитком на засадах маркетингу інновацій. Розкрито особливості діагностики, посилення та реалізації потенціалу інноваційного розвитку, специфіку застосування інструментарію маркетингу інновацій та новітніх інструментів і методів маркетингу в управлінні інноваційною діяльністю підприємств. Для фахівців у галузі інноваційного менеджменту та маркетингу інновацій. Буде корисною для викладачів, аспірантів і студентів економічних та технічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми управління інноваційною діяльністю.ukмонографіямаркетингові інноваціїетичний маркетингбрендінформаційні технологіїекономікаІнновації і маркетинг – рушійні сили економічного розвиткуMonographhttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788