Рейда, О. А.Івлєва, К. С.Гулієва, Діна Олександрівна2020-09-072020-09-072019Рейда О. А. Теоретичні основи дослідження англомовної термінології в галузі методики викладання іноземних мов / О. А. Рейда, К. С. Івлєва, Д. О. Гулієва // Закарпатські філологічні студії. – 2019. – Т. 2, вип. 8. – С. 78-82.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/48014Статтю присвячено дослідженню проблеми перекладної взаємовідповідності англомовної та україномовної термінології в галузі методики викладання іноземних мов. У роботі визначено основні проблеми опису термінів і термінології, проаналізовано типологію термінів за структурою та словотворенням, досліджено перекладацькі стратегії щодо перекладу англомовної термінології в галузі методики викладання іноземних мов з урахуванням її структурних характеристик. Переклади текстів критично усвідомлені як факти перекладацького процесу, також визначені їхні практичні й теоретичні цінності.The article is dedicated to the problem of translation equivalence of English and Ukrainian terminology in the field of methodology in language teaching. The work denotes the main problems of terms’ and terminology description. The English terminology was studied according its structure and word building; it was researched the main strategies of translation in English terminology in the field of methodology taking into consideration its structure.ukтермінисловотвореннямовленнєва діяльністьтерміносистемаструктурні характеристикинавчальний процесtermsword formationsspeech activityterm systemstructural characteristicsТеоретичні основи дослідження англомовної термінології в галузі методики викладання іноземних мовThe translation equivalence of english and ukranian terminology in the field of the methology in language teachingArticlehttps://orcid.org/0000-0003-2227-7994https://orcid.org/0000-0002-9539-4086https://orcid.org/0000-0001-8310-745X