Яковлєв, Анатолій ІвановичСударкіна, Світлана ПетрівнаЛарка, Микола ІвановичКобєлєв, Валерій МиколайовичКосенко, Олександра ПетрівнаКучіна, Світлана ЕдуардівнаГаврись, Ольга ОлександрівнаУдянська, Галина МихайлівнаКітченко, Олена МиколаївнаЛарка, Людмила СергіївнаЛарка, Андрій ВолодимировичВласова, Галина ІванівнаМірошник, Марія ВолодимирівнаМайстро, Руслана ГригорівнаЧернобровкіна, Світлана ВіталіївнаЛитвиненко, Марія Владіславна2019-09-062019-09-062019Маркетинг промислового підприємства : навч. посібник / А. І. Яковлєв [та ін.] ; ред.: А. І. Яковлєв, М. І. Ларка ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Київ : Кондор, 2019. – 504 с.978-617-7729-58-6https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42123У навчальному посібнику детально розглянуто всі теми навчальної дисципліни "Маркетинг промислового підприємства", а також висвітлено ряд додаткових супутніх питань та напрямків. Призначено для студентів економічних спеціальностей, які навчаються за напрямками "Маркетинг" та "Менеджмент", аспірантів, викладачів, наукових співробітників.ukнавчальний посібникмаркетинг промисловийстратегія маркетингуринок промислових товарівплануваннядослідження маркетинговіконкуренціясегментування ринкузакупівляполітика товарнаполітика ціноварозподіл продукціїзбут продукціїрекламаконтрольМаркетинг промислового підприємстваBook