Кужель, В. П.2015-05-282015-05-282015Кужель В. П. Зменшення невизначеності вихідних даних при автотехнічній експертизі ДТП в темну пору доби / В. П. Кужель // Вісник Нац. техн. ун–ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле– та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 10 (1119). – С. 107-114.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15053Запропонована розроблена методика та експертна програма для зменшення невизначеності вихідних даних при автотехнічній експертизі ДТП під час визначення дальності видимості об’єктів дорожньої обстановки в світлі автомобільних фар. Наведені методика та програма сприяють зменшенню невизначеності вихідних даних та підвищенню об’єктивності прийняття рішення експертом–автотехніком в умовах неточності та невизначеності вихідних даних при проведенні експертиз ДТП. Наведено приклад застосування розробленої експертної програми при дослідженні механізму реальної пригоди та пошуку винуватців.The proposed method and expertise program are offered to reduce uncertainty in the input data technical accident expertise in determining the visibility range of road conditions in the headlights. The method and program help to reduce uncertainty data and increase the objectivity of expert decision–vehicles in conditions of uncertainty and uncertainty input data during examinations accident. An example of application programs developed expertise in the study of the mechanism of real adventure and find the culprits.ukвидимістьметодикадорожньо–транспортна подіяавтомобільexpertisevisibilitynighttimeuncertaintytraffic accidentЗменшення невизначеності вихідних даних при автотехнічній експертизі ДТП в темну пору добиReducing the technical examination accident at nighttime input data uncertaintyArticle