Косенко, Олександра Петрівна2016-09-212016-09-212010Косенко О. П. Особливості сегментування промислового ринку / О. П. Косенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – № 5. – С. 59-65.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/23320В роботі розглядаються напрямки поліпшення організації макро- і мікросегментування промислового ринку з метою визначення цільового сегменту та вірної позиції у плануванні конкурентної боротьби.Directions of improvement of organization are in-process examined макро- and industrial market мікросегментування with the purpose of determination of having a special purpose segment and faithful position in planning of competitive activity.ukпромислове підприємствомаркетингова діяльністьмакросегментуваннямікросегментуваннякритерій сегментуванняцільовий ринокОсобливості сегментування промислового ринкуArticlehttps://orcid.org/0000-0002-4028-7697