Безугла, Л. С.Варяничко, М. В.2025-01-182024Безугла Л. С. Маркетингове забезпечення розвитку туристичної сфери [Електронний ресурс] / Л. С. Безугла, М. В. Варяничко // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 65-67.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85394ukмаркетингове забезпеченнятуристична сферамаркетингова стратегіяінноваційні підходимаркетингові дослідженняцифрові технологіїстратегічне партнерствоМаркетингове забезпечення розвитку туристичної сфериArticle