Резнік, Світлана Миколаївна2015-11-102015-11-102010Резнік С. М. Критерії та рівні розуміння студентами навчального матеріалу / С. М. Резнік // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2010. – № 5. – С. 116-118.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18028Проаналізовано та обґрунтовано критерії розуміння студентами навчального матеріалу (уміння розкрити суть питання, пояснити його іншій людині, здатність робити висновки, перефразувати, структурувати по-своєму, переказувати «своїми словами» навчальний матеріал, уміння його ілюструвати власними прикладами, рисунками та ін.). Відповідно до них визначено чотири рівня розуміння – високий, середній, низькій та дуже низький. Виділено найбільш поширені критерії розуміння: адекватність, повнота (обсяг), глибина, чіткість, обґрунтованість.Аnalysed and grounded the criteria of students’ understanding of educational material (ability to expose essence of question, explain to him by another man, ability to draw a conclusion, paraphrase, to plan one’s own way, to retell the «words» educational material, ability to illustrate by his own example and pictures, etc.). In accordance with them four levels of understanding are fixed – high, middle, low and very low. The most widespread criteria of understanding are selected: adequacy, plenitude (volume), depth, clearness, validity.ukзнанняуміннянавичкиосвіта вищапроцес навчальнийпідготовка професійнакомпетентність професійнаКритерії та рівні розуміння студентами навчального матеріалуCriteria and levels of understanding the students of educational materialArticle