Заруба, Віктор ЯковлевичАртюхіна, М. В.2014-02-102014-02-102005Заруба В. Я. Концепція цінностей в маркетинговому управлінні вищою освітою / В. Я. Заруба, М. В. Артюхіна // Наук. вісник НГУ. – 2005. – № 4. – С. 33-38.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4032Стаття присвячена обгрунтуванню можливостей використання концепції цінностей до дослідження системних проблем розвитку вітчизняної системи вищої освіти України, створення механізму маркетингового управління вищими навчальними закладами. Викладені теоретичні засади концепції цінностей, визначені особливості маркетингу вищої освіти, а також надані пропозиції щодо формування на засадах концепції цінностей маркетингового комплексу вищих навачальних закладів.The paper proposes using the concept of values in research of system problems of higher education in Ukraine and discusses design of efficient mechanisms of marketing management of educational institutions. We discuss theoretical foundations of the concept of values, define specific features of marketing in higher education, and present some proposals concerning marketing complex of educational institutions based on the concept of values.ukпослуги освітніпідготовка кадрівпідготовка професійнавідносини економічніпроцес навчально-виховнийКонцепція цінностей в маркетинговому управлінні вищою освітоюThe concept of values in marketing management of higher educationArticlehttps://orcid.org/0000-0002-3796-7544