Удянська, Галина МихайлівнаЧернобровкіна, Світлана Віталіївна2014-09-162014-09-162013Удянська Г. М. Теоретико-методологічні основи ситуаційного аналізу при проектуванні рекламної кампанії / Г. М. Удянська, С. В. Чернобровкіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 66 (1039). – С. 81-85.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8789У статті запропонований методичний підхід до проведення ситуаційного аналізу при проектуванні рекламної кампанії з метою формалізації цього процесу. Визначено порядок проведення ситуаційного аналізу, основні напрямки і питання, відповіді на які повинен отримати фахівець з реклами при проектуванні кампанії, методи аналізу отриманих результатів.The article shows methodological approach to situational analysis with the aim to formalize this process. The order of the situational analysis, main directions and questions, to which advertising specialist must find answers when planning the advertising campaign, methods of analysis of research results has been defined.ukситуація конкурентнаповедінка споживчаринок рекламнийдослідженняadvertising campaignsituational analysiscompetitive situationconsumer behavioradvertising marketresearch resultsТеоретико-методологічні основи ситуаційного аналізу при проектуванні рекламної кампаніїArticle