Науменко, Марія ОлексіївнаГура, Тетяна ВіталіївнаКовширко, В. С.2015-10-222015-10-222013Науменко М. О. Підвищення якості послуг підприємства ресторанного господарства в системі ринкових відносин / М. О. Науменко, Т. В. Гура, В. С. Ковширко // Вісник економіки транспорту і промисловості = The bulletin of transport and industry economics : зб. наук.-практ. ст. – Харків : УкрДАЗТ, 2013. – Вип. 42. – С. 319-322.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/17645В статті розглянуто сутність якості послуг та можливі шляхи підвищення якості послуг для забезпечення ефективного розвитку підприємства і підвищення його конкурентоспроможності.In articles the essence of quality of services and possible passages of an upgrading of services for maintenance of effective development of the enterprise and increasing of its competitiveness are considered.ukпідприємства ресторанного господарстваякість послугиякість обслуговуванняуправління якістюконкурентоспроможністьсистема якості послугquality of serviceenterprise of a porterhouse facilitiescompetitivenessquality managementПідвищення якості послуг підприємства ресторанного господарства в системі ринкових відносинUpgrading of services of the enterprise of a porterhouse facilitiesArticle