Сікєтіна, Наталія Геннадіївна2017-11-242017-11-242005Сікєтіна Н. Г. Вдосконалення методики визначення конкурентоспроможності промислової продукції / Н. Г. Сікєтіна // Розвиток обліку та аудиту як основи інформаційно-аналітичної системи підприємства : тр. міжнар. наук.-практ. конф., 17-18 листопада 2005 р. – Харків: НТУ "ХПІ", 2005. – С. 98.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/33030Залежність ціни товару від його якості, виражається у більш високій ціні того товару, якість якого є вищою, ніж у товарів-аналогів, що знаходить кількісний вираз у задоволенні потреби споживача у певних функціях та властивостях саме цього товару на даному ринку (або ринковому сегменті). У такому випадку у стратегії підприємства-виробника щодо встановлення ціни на товар високої якості необхідно враховувати те, що додаткові витрати, пов'язані із забезпеченням певного рівня якості мають відбитися у новій ціні, але ціна має збільшуватися у меншій мірі, ніж якість товару за рахунок введення досягнень НТП у технологічні процеси. Тому раціонально представити парну кореляційну залежність ціни від платоспроможного попиту якості товаруukконкурентоспроможністьтоварякістьцінаодиничні індексиВдосконалення методики визначення конкурентоспроможності промислової продукціїThesishttps://orcid.org/0000-0003-2452-1997