Єгурнова, Д. С.Райко, Діана Валеріївна2024-03-142024-03-142018Єгурнова Д. С. Взаємозв'язок економічних, соціальних, психологічних складових в процесі прийняття споживачем рішення про купівлю / Д. С. Єгурнова, Д. В. Райко // XII Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів : матеріали конф., 17-20 квітня 2018 р. : у 3 ч. Ч. 1 / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 184.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/75542ukповедінка споживачівпродуктпсихологічний аспекткогнітивні процеси людиниувагасприйняттявідчуттямодель AlDМAВзаємозв'язок економічних, соціальних, психологічних складових в процесі прийняття споживачем рішення про купівлюArticlehttps://orcid.org/0000-0002-9307-103X