Голуб, Р. С.Івахненко, Андрій Володимирович2024-02-202024-02-202023Голуб Р. С. Формування стратегії міжнародного маркетингу підприємства в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / Р. С. Голуб, А. В. Івахненко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 28-30 листопада 2023 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 413-414.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/74310ukміжнародна маркетингова стратегіїстратегія охоплення ринкустратегія зростаннястратегія конкурентної поведінкиматриці та моделіФормування стратегії міжнародного маркетингу підприємства в умовах глобалізаціїArticle