Райко, Діана ВалеріївнаМасалаб, О. В.Алєксєєв, О. С.2024-06-032024-06-032024Райко Д. В. Етичні аспекти цифрового маркетингу та їх вплив на споживачів та суспільство / Райко Д. В., Масалаб О. В., Алєксєєв О. С. // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 869.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77995ukмаркетингцифровий маркетингспоживачіприватністьбізнес-цілімаркетингові практикиЕтичні аспекти цифрового маркетингу та їх вплив на споживачів та суспільствоArticlehttps://orcid.org/0000-0002-9307-103X