Мирошник, Тетяна Олегівна2024-10-262024Мирошник Т. О. Особливості формування бренду технічного університету [Електронний ресурс] / Мирошник Т. О. // Маркетинг і логістика в системі менеджменту: виклики цифрової глобалізації = Marketing and logistics in the management system: challenges of digital globalization : тези доп. 15-ї Міжнар. наук.-практ. конф., пам'яті професора Євгена Крикавського, Львів, 17–18 жовтня 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2024. – С. 278-280. – Отримано з: https://science.lpnu.ua/sites/default/files/attachments/2024/oct/36215/zbirnikml2024fin1111.pdf, вільний (дата звернення 26.10.2024).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82807ukбрендтехнічні університетивища освітамаркетингова стратегіяОсобливості формування бренду технічного університетуArticle