Бабко, Н. М.2025-01-182024Бабко Н. М. Маркетингові підходи до відновлення сфери гостинності у повоєнний період [Електронний ресурс] / Н. М. Бабко // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 61-63.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85391ukмаркетингові підходивідновлення сфери гостинностіінноваційні маркетингові інструментиаспекти повоєнного відновленняглобальна діджиталізаціяекономічне відродженняМаркетингові підходи до відновлення сфери гостинності у повоєнний періодArticle