Ліньков, Олег ЮрійовичПильов, Вячеслав ВолодимировичКравченко, Сергій ОлександровичБеднін, Дмитро Валерійович2017-10-062017-10-062017Покращення теплонапруженого стану днища головки циліндрів середньообертового дизеля / О. Ю. Ліньков [та ін.] // Двигатели внутреннего сгорания. – 2017. – № 2. – С. 44-47.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31762Розглянуто проблему втрати міцності теплонапружених зон вогневої поверхні головки циліндру тепловозного дизеля типу Д49. Проаналізовано фактори, що впливають на нерівномірний розподіл температур по вогневому днищу. Вирішення проблеми потребує внесення конструктивних змін до цієї деталі. Наведено результати варіантних розрахунків температур в характерних зонах вогневого днища. Запропоновано зміни до конструкції головки циліндрів, які дозволять зменшити вплив вагомих факторів на термонапружений стан головки. Розглянуто шляхи подальшої модернізації конструкції головки циліндру.The problem of loss of strength of heat-stressed zones of the fire surface of the cylinder head of a locomotive diesel D49 is considered. The factors influencing the uneven distribution of temperatures along the fire bottom are analyzed. Solving the problem requires making constructive changes to this detail. The results of variational calculations of temperatures in the chara cteristic zones of the fire bottom are presented. Changes are proposed in the design of the cylinder head, which will reduce the influence of influencing factors on the thermally stressed state of the head. The ways of further modernization of the cylinder head design are considered.ukтермін експлуатаціїнагартріщинитемпературний перепадміжклапанні перемичкивогневе днищеПокращення теплонапруженого стану днища головки циліндрів середньообертового дизеляImprovement of the heat-suppressed status of the cylinder head of the medium-speed dieselArticle10.20998/0419-8719.2017.2.09