Петренко, Олександр МиколайовичЛюбарський, Борис ГригоровичРябов, Євген Сергійович2020-11-232020-11-232016Петренко О. М. Дослідження впливу температури обмоток асинхронного тягового двигуна на режими роботи автономного інвертора напруги / О. М. Петренко, Б. Г. Любарський, Є. С. Рябов // Електрифікація транспорту. – 2016. – № 12. – С. 87-91.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49451Стаття присвячена розробці методики визначення залежності зміни режиму роботи автономного інвертору напруги від температури обмоток тягового двигуна, яка основана на визначенні ефективності тягового приводу. Особливістю методики є визначення ККД приводу за результатами вирішення задачі оптимізації параметрів тягового приводу з застосуванням комбінованого методу пошуку на базі генетичного алгоритму та методу Нелдера-Міда. Запропоновані цільові функції для визначення ефективності приводу які дозволяють визначити його оптимальні режими при застосування різних режимів ШІМ. Для режимів розгону та гальмування запропоновано застосування векторної цілющої функції з компонентами, що обумовлюють ККД та силу тяги, а для режиму підтримання швидкості руху скалярна функція, яка обумовлена ККД приводу. В якості параметрів для режиму просторово-векторної ШІМ обрано вектор зі складовими ковзання та коефіцієнту модуляції, а для однократної ШІМ-ковзання.The article is devoted to the development of methods for determining changes depending on the operating mode of autonomous inverter voltage from the traction motor temperature, which is based on determining the effectiveness of traction drive. A feature of the technique is the definition of drive efficiency as a result of solving the problem of optimizing the traction drive parameters using the combined method of the search on the basis of genetic algorithm and method of Nelder - Mead. The proposed target function to determine the effectiveness of its drive for determining the optimum operating conditions whenusing different modes of PWM. For acceleration and deceleration mode provides the use of a vector of the objective function with the components caused by the efficiency and power of traction, and the mode is the cruise scalar function, which is due to drive efficiency. As parameters for the mode space vector PWM is selected vector with sliding components and a modulation ratio, and for the single PWM - slip.ukширотно-імпульсна модуляціяоптимальний режим роботитяговий приводкоефіцієнт корисної діїелектрорухомий складasynchronous traction motorpulse-width modulationoptimal modeseffectiveness factorДослідження впливу температури обмоток асинхронного тягового двигуна на режими роботи автономного інвертора напругиThe research of temperature effects windings of the induction traction motors on operation autonomous voltage invertersArticle