Ларка, Людмила Сергіївна2024-01-042024-01-042023Методичні рекомендації до практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни "Маркетинг в антикризовому менеджменті" : для здобувачів другого (магістр) рівня вищої освіти освітньої програми "Маркетинг" за спец. 075 "Маркетинг" / уклад. Л. С. Ларка. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – 36 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72600Дані методичні рекомендації складаються з трьох частин: рекомендації щодо практичних занять, рекомендації щодо самостійної роботи та рекомендації щодо виконання індивідуального завдання. Рекомендації щодо практичних занять представлені у вигляді детального плану заняття, що дозволяє акцентувати увагу здобувачів на ключові моменти теми практичного заняття. Обговорення заданих тем під час практичних занять дозволяє здобувачам відпрацювати навички ведення наукового диспуту, обґрунтовувати власну точку зору, прислухатися до конструктивної критики. Теми практичних занять відповідають силабусу дисципліни «Маркетинг в антикризовому менеджменті». Рекомендації щодо самостійної роботи містять завдання для самостійного виконання та тести, виконання яких дозволяє здобувачам освіти закріпити матеріал лекційних та практичних занять. Методичні рекомендації щодо практичних занять, рекомендації щодо самостійної роботи та рекомендації щодо виконання індивідуального завдання є частиною навчально-методичного комплексу дисципліни.ukмаркетингкризовий маркетингпревентивний антикризовий маркетингпосткризовий маркетингменеджменткризаметодичні рекомендаціїМетодичні рекомендації до практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни "Маркетинг в антикризовому менеджменті"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464