Підбуцька, Ніна Вікторівна2016-09-022016-09-022015Підбуцька Н. В. Психологічні предиктори академічних досягнень майбутніх інженерів / Н. В. Підбуцька // Теоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. пр. СНУ ім. В. Даля. – Сєвєродонецьк : СНУ, 2015. – № 3 (38). – С. 329-337.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/23020У статті розглянуті психологічні предиктори досягнень у навчальній діяльності у студентів інженерно-технічних спеціальностей. За допомогою теоретичного аналізу літератури визначені можливі детермінанти академічної успішності, якими стали: особливості мотиваційної сфери, саморегуляцію різних видів психічної активності та певні індивідуально-психологічні властивості особистості. За допомогою регресійного аналізу на статистично значущому рівні визначено предиктори: мотиви творчої самореалізації, домінування-підпорядкованість, гнучкість та пошук вражень - уникнення вражень. У дослідженні загалом прийняло участь 94 респонденти. Джерел – 6.The article examines psychological predictors of achievement in educational activity of students of technical specialties. With the help of the theoretical analysis of the literature identifies possible determinants of academic performance, which were: features of motivational sphere, self regulation of different types of mental activity and certain individually psychological properties of the personality. Using regression analysis on a statistically significant level predictors identified: the motives of self-actualization, dominance-subordination, flexibility and search of impressions - impressions of avoidance. The study involved 94 respondents. Sources – 6.ukдіяльність навчальнапрофесіоналізаціястудентпідготовка фахівцівacademic performancepredictorslearning activitiesprofessionalizingstudentfuture engineersПсихологічні предиктори академічних досягнень майбутніх інженерівPsychological predictors of academic achievements of the future engineersArticle