Goroshko, OlenaPoliakova, Tetiana2021-03-102021-03-102019Goroshko O. Education 2.0: Psycholinguistic Analysis / O. Goroshko, T. Poliakova // Психолінгвістика. Сер. : Філологія = Psycholinguistics. Ser. : Philology : зб. наук. пр. / гол. ред. Л. О. Калмикова ; Переяслав-Хмельн. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. – Переяслав-Хмельницький : Домбровська Я. М., 2019. – Т. 26, вип. 2. – С. 27-45. – Укр. мовою.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51506The associative experiment showed that information, communicative and functional components of the Global net are actualized in the linguistic consciousness of the participants of the educational process most of all. Almost all social media services have both positive and negative connotations. The educational component of social media has been marked little, if at all, in the linguistic consciousness of the recipients which indirectly indicates that their use in the educational process has not become an institutional practice yet.Проведений асоціативний експеримент показав, що в мовній свідомості учасників освітнього процесу найбільше актуалізовані інформаційна, комунікативна й функціональна складові Глобальної мережі. Практично всі сервіси соціальних медіа мають як позитивну, так і негативну конотацію. Освітня складова соціальних медіа в мовній свідомості реципієнтів практично не відзначилася, що побічно вказує на те, що їх використання в освітньому процесі ще не є інституціональною практикою.eneducation 2.0psycholinguistics 2.0social webInternet technologiesfree associative experimentосвіта 2.0психолінгвістика 2.0соціальний вебінтернет-технологіївільний асоціативний експериментEducation 2.0: Psycholinguistic AnalysisОсвіта 2.0: психолінгвістичний аналізArticledoi.org/10.31470/2309-1797-2019-26-2-27-45https://orcid.org/0000-0002-8592-1022https://orcid.org/0000-0002-3353-2228