Триньов, Олександр ВолодимировичМогильний, Олександр ПавловичКуліш, Остап Михайлович2014-10-222014-10-222014Триньов О. В. Моделювання нестаціонарного теплонапруженого стану випускного клапана швидкохідного дизеля на перехідних режимах / О. В. Триньов, О. П. Могильний, О. М. Куліш // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2014. – № 1. – С. 42-47.0419-8719https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9656Наведені результати розрахункового дослідження теплонапруженого стану випускного клапана автотракторного дизеля на режимах скидання-накидання навантаження, характерних в умовах експлуатації. Для постановки задачі механіки використовуються граничні умови і відповідні управляючі функції, уточнені в ході моторного експерименту з записом в цифровій формі змінного індикаторного тиску на перехідних режимах, відзначається переважаючий вплив змінної термічної складової на виникнення закидів напружень на перехідних режимах.The results of computational investigation of heat-stressed state of autotractor exhaust valve of diesel engine at load-on-reset, in typical operating conditions are conducted. For the formulation of the problem of mechanics was used boundary conditions corresponding to control functions during engine refinement experiment with recording indicator pressure on transient modes. Predominant influence on the thermal component of the variable occurrence casts transient conditions was noted.ukдизель автотракторнийнавантаженняексплуатаціямеханікаумови граничнітиск індикаторнийМоделювання нестаціонарного теплонапруженого стану випускного клапана швидкохідного дизеля на перехідних режимахSimulation of unsteady heat-stress state of exhaust valve in high-speed diesel engine on transient conditionsArticle