Ларка, Людмила Сергіївна2022-11-212022-11-212022Ларка Л. С. Напрями дослідження генезису ринку, попиту та пропозиції / Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 30-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2022, [19-21 жовтня 2022 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – С. 551.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/59432Систематизовано основні напрями дослідження генезису ринку, попиту та пропозиції. Визначено доцільність контролю якості маркетингової інформації у межах маркетингової інформаційної системи.ukмаркетингмаркетингові дослідженняринокпопитпропозиціяНапрями дослідження генезису ринку, попиту та пропозиціїArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464