Резван, Оксана Олексіївна2016-09-072016-09-072015Резван О. О. Рефлексивне освітнє середовище як чинник розвитку особистості майбутнього фахівця / О.О. Резван // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. ‒ Харків : ТОВ "Смугаста типографія", 2015. – Вип. 50. ‒ С. 290 – 299.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/23044У статті досліджується суть поняття «рефлексивне освітнє середовище» як такого, що сприяє здійсненню особистістю самодослідження та самокорекції соціально-психологічних та професійних ресурсів.The essence of the concept «reflective learning environment» as the one that promotes the implementation of individual into the self-exploration and self-correction of the psychosocial and professional resources is studied in the article.ukрефлексіястудентидіяльністьпрофесіясамозмінакомфортність навчанняreflectionenvironmentstudentsactivitiesoccupationself-transformationРефлексивне освітнє середовище як чинник розвитку особистості майбутнього фахівцяReflective learning environment as a factor of the development of personality of future specialistArticle