Ястремська, О. О.2025-01-162024Ястремська О. О. Види вражень та їх вимірювання як результати діяльності підприємства [Електронний ресурс] / О. О. Ястремська // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 24-31. – У заголовку: Види вражень та їх вимірювання як результата діяльності підприємстваhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85343ukвиди враженьвимірювання враженьрозвиток підприємствмодель економіки враженькласифікація враженьемоційність враженьосновні функції враженьВиди вражень та їх вимірювання як результати діяльності підприємстваArticle