Ткачова, Надія Петрівна2020-09-032020-09-032020Ткачова Н. П. Бенчмаркінг як фактор підвищення конкурентоспроможності промислового підприємства / Н. П. Ткачова // Європейський вектор модернізації економіки: креативність, прозорість та сталий розвиток : матеріали 12-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 травня 2020 р. – Харків : ХНУБА, 2020. – С. 168-169.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47957Доведено, що нe існує "самого кращого" виду бенчмаркінгу. Кожен з них (внутрішній, зовнішній конкурентний, зовнішній галузевий, зовнішній міжгалузевий і комбінований зовнішній і внутрішній) має свої переваги і недоліки, які необхідно брати до уваги.ukконкурентоспроможністьконкурентні перевагибенчмаркінгБенчмаркінг як фактор підвищення конкурентоспроможності промислового підприємстваThesis