Максимова, Т. С.2014-05-212014-05-212012Максимова Т. С. Використання інтегрованих рекламних комунікацій для активізації прямого маркетингу / Т. С. Максимова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 6. – С. 100-105.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6277Розглядаються проблеми активізації прямого маркетингу на підставі впровадження інтерактивних систем. Розкриваються основні переваги, пов‘язані з використанням інтегрованих рекламних комунікацій при формуванні стратегій прямого маркетингу.The problems of activization of the direct marketing on the basis of introduction of interactive system are examined. The main advantages, which deal with the use of integrated advertizing communications while forming the direct marketing strategies, are revealed.ukрекламаспоживачіінформаціяІнтернетВикористання інтегрованих рекламних комунікацій для активізації прямого маркетингуArticle