Дольська, Ольга Олексіївна2014-01-252014-01-252012Дольська О. О. Епістемологічні основи трансдисциплінарного підходу в сучасній освіті / О. О. Дольська // Теорія і практика управління соціальними системами : філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. – № 1. – С. 16-21.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3823У статті обговорюється епістемологічний аспект трансдисциплінарності підходу. Висувається теза про те, що його основою є методологічна раціональність в освіті. Вона активізує рефлексію сучасного викладача на інтеграційну орієнтованість сучасних знань і трансдисциплінарний характер викладання.The epistemological aspect of trans-disciplinary approach comes into question in the article. Pop up the thesis that it is methodological rationality in education is pulled out. It activates the reflection of modern teacher on integration oriented of modern knowledge and trance-disciplinary character of teachingukтрансдисциплінарністьметодологічна раціональністьинтегративністьсучасна освітаtrance-disciplinarymethodologicalrationalitymodern educationЕпістемологічні основи трансдисциплінарного підходу в сучасній освітіArticle