Стригуль, Лариса СтаніславівнаБулгаков, Святослав2025-01-212024-12Булгаков С. С. TQM як основа системи управління якістю готельно-ресторанного підприємства / Булгаков С. С., Стригуль Л. С. // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р., м. Харків : у 2 ч. Ч. 2 / прогр. ком.: Марченко А. П. [та ін.] ; орг. ком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 44-46.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85461Загальне Управління Якістю (Total Quality Management - TQM) – це принципово новий підхід до управління будь-якою організацією націленою на якість, заснований на участі всіх її членів (персоналу усіх підрозділів) і спрямований на досягнення довготривалого успіху, шляхом задоволення вимог споживача і вигоди, як для членів організації так і суспільства в цілому.ukсфера гостинностіготельно-ресторанний бізнесуправління якістюTotal Quality ManagementTQM як основа системи управління якістю готельно-ресторанного підприємстваArticle