Кучіна, Світлана ЕдуардівнаЧастій, Дар'я Владиславівна2014-05-122014-05-122013Кучіна С. Е. Цілі та засоби реалізації маркетингового аудиту / С. Е. Кучіна, Д. В. Частій // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 20 (993). – С. 132-135.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5953У статті розглянуто мету та засоби маркетингового аудиту, виявлено основні характеристики маркетингового аудиту - всеосяжність, систематичність, незалежність, періодичність. Запропоновано приблизний формат проведення комплексного маркетингового аудиту на підприємстві.An aim and facilities of marketing audit are considered in the article, basic descriptions of marketing audit - systematic character, independence, periodicity are educed. The exemplary format of realization of complex marketing audit offers on an enterprise.ukсамоаудитполітика маркетинговастратегіяринокмаркетинг-міксmarketing auditmarketing politicsstrategymarketmarketing-mixЦілі та засоби реалізації маркетингового аудитуArticle