Атаманюкова, Олександра ВасилівнаРайко, Діана Валеріївна2021-06-302021-06-302019Атаманюкова О. Фактори впливу реклами на формування свідомості споживачів при виборі бренду / О. Атаманюкова, Д. В. Райко // Молодь опановує маркетинг : зб. матеріалів Всеукр. міжвуз. наук. студентської конф., 24-25 травня 2019 р. / ред. кол.: О. К. Шафалюк [та ін.] ; Київ. нац. економ. ун-т ім. В. Гетьмана. – Київ : Глушко О. І., 2019. – С. 5.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53313ukпервинна інформаціязасоби візуалізаціїрекламна психологіяцільова аудиторіяФактори впливу реклами на формування свідомості споживачів при виборі брендуThesis