Колгатін, Олександр Геннадійович2013-06-052013-06-052012Колгатін О. Г. Надійність результатів автоматизованого педагогічного тестування / О. Г. Колгатін // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. - № 4. - С. 62-69.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/581Запропоновано метод порівняння якості процедур інтерпретації тестових результатів у системі управління навчальним процесом. Проведені обчислювальні ек­сперименти дозволили визначити умови ефективності інтерпретації результатів тестування на основі класичної процедури, моделі IRT, процедури обчислення тестово­го бала з урахуванням вагових коефіцієнтів складності завдань і процедури корекції вгадування.ukпедагогічне тестуванняпедагогічні вимірюваннянадійність результатівпроцедура тестуванняінтерпретація тестових результатівмодель IRTНадійність результатів автоматизованого педагогічного тестуванняArticle