Ткачова, Надія Петрівна2017-08-162017-08-162015Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Стратегічний маркетинг" : для студентів екон. та менедж. спец. / уклад. Н. П. Ткачова ; Харківський політехнічний ін-т, нац. техн. ун-т. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – 24 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/30831Стратегічний маркетинг дає змогу розробити ефективну лінію поведінки фірми на ринку. Стратегічний маркетинг, - концептуально – орієнтація будь-якої діяльності споживача, в просторі – перша стадія життєвого циклу об’єкта, і в часі – перша загальна функція управління. Дисципліна “Стратегічний маркетинг” забезпечує одержання знань в області теорії і практики стратегічного маркетингу, що розглядається у взаємозв’язку із загальною стратегією розвитку підприємства.ukсередовище маркетинговесегментація маркетинговапідприємство промисловестратегія зростаннястратегія диверсифікаціїуправління портфелембізнесфірмапереваги конкурентністратегія диференціаціїстратегія позиціонуванняМетодичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Стратегічний маркетинг"Learning Object